"တိုက္ပြဲေတြရပ္ၿပီး ၿမန္မာၿပည္တစ္၀ွမ္း ၿငိမ္းခ်မ္းပါေစ"
လာေရာက္လည္ပါတ္ၾကေသာ ဧည့္သည္မ်ားအားလံုး ရႊင္လန္းခ်မ္းေၿမ႔ပါေစ
လာေရာက္လည္ပတ္သူအားလံုးကို ေက်းဇူးတင္လွ်က္...ေမာင္ဖိုးကို

Thursday, April 4, 2013

ကၽြန္ေတာ္တို႔အလိမ္ခံရဲတယ္ "KNU ဗဟိုေကာ္မတီ၀င္ ဖဒိုမန္းၿငိမ္းေမာင္"


"ကၽြန္ေတာ္တို႔အလိမ္ခံရဲတယ္" လို႔ ဒါေပမဲ့ တစ္ခုဘဲ ရွိတယ္ေနာ္၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကရင္လူမ်ိဳးက အေၾကာင္းအရာ ကိစၥတစ္ခုကို ယံုၾကည္ခဲ တယ္လို႔ ယံုၾကည္ၿပီးေတာ့လည္း ေသြးခြဲမွဳကို ဘယ္ေတာ့မွမယံုဘူးလို႔ ။

ဖဒို မန္းၿငိမ္းေမာင္  ဓါတ္ပံု Google Image
အခု "ကၽြန္ေတာ္တို႔ကိုလိမ္လို႔ရွိရင္" လို႔္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ "ကရင္လူမ်ိဳးသားစဥ္ၿမးဆက္အထိၿငိမ္း ခ်မ္းေရးရဖို႔ ဆိုတာ ခင္ဗ်ား မေမွ်ာ္မွန္း နဲ႔ေတာ့" လို႔ ဒါကၽြန္ေတာ္တို႔ ကရင္လူ မ်ိဳးေတြရဲ့ဗီဇဘဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ကရင္ လူမ်ိဳးမယံုေတာ့ ဘူးဆိုရင္       ခင္ဗ်ား တစ္သက္လံုးမယံုဘူး သားစဥ္ေၿမးဆက္အထိ မယံုဘူးလို႔၊ ဒါေၾကာင့္မို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဒီၿငိမ္းခ်မ္းေရး ေဆာင္ရြက္မွဳဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔က ယံုယံု ၾကည္ၾကည္ ရိုးရိုးသားသားနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔က သစၥာရွိရွိလုပ္ေနတာ။





KNU ဗဟိုေကာ္မတီ၀င္ ဖဒိုမန္းၿငိမ္းေမာင္

၂၀၁၃ မတ္လ(၃၁) RFA တနဂၤေႏြ စကား၀ိုင္းမွေကာက္ႏွဳတ္ခ်က္



No comments: